Herečka Sydney Sweeney se v exkluzivním rozhovoru pro magazín People vyjádřila ke své velmi diskutované reklamní kampani pro značku American Eagle. Podle jejích slov jí mnoho lidí „přiřadilo motivy a nálepky, které prostě nejsou pravdivé“.
Sweeney se dostala pod drobnohled kvůli kampani s džíny, která nesla slogan „Sydney Sweeney má skvělé džíny“ (Sydney Sweeney has great jeans). Kampaň, spuštěná 23. července, vyvolala silnou debatu. V ní zazněly kritické hlasy, že použití slova „jeans“ jako slovní hříčky s „genes“ (geny) je rasově zabarvené a naznačuje genetickou nadřazenost. Další kritika se zaměřila na to, že kampaň údajně slouží mužskému pohledu a inspiruje se kontroverzní denimovou reklamou Brooke Shields z roku 1980.
„Upřímně jsem byla reakcí překvapená,“ řekla Sweeney magazínu People. Uvedla, že se do kampaně pustila, protože miluje džíny i samotnou značku. „Nepodporuji názory, které se někteří lidé rozhodli s kampaní spojovat. Mnozí mi přiřadili motivy a nálepky, které prostě nejsou pravdivé,“ dodala herečka. Krátce po spuštění reklamy se značka American Eagle na sociálních sítích k online diskuzi vyjádřila. V srpnovém příspěvku na Instagramu stálo, že slogan „Sydney Sweeney Has Great Jeans“ je a vždy byl pouze o džínách. Jde o její džíny, její příběh, a značka bude i nadále oslavovat to, jak každý nosí džíny American Eagle s důvěrou a svým vlastním způsobem.
Sweeney zdůraznila, že je člověk, který se „řídí laskavostí“, a že se rozhodla vyjádřit k reakcím na kampaň, aby ujasnila svůj postoj a rozptýlila negativitu. „Každý, kdo mě zná, ví, že se vždy snažím lidi spojovat. Jsem proti nenávisti a rozdělování,“ prohlásila. Dále dodala, že v minulosti se rozhodla nikdy nereagovat na negativní ani pozitivní ohlasy médií. Nicméně v poslední době si uvědomila, že její mlčení v této věci rozdělení pouze prohloubilo, nikoli uzavřelo. Doufá proto, že se nový rok zaměří více na to, co lidi spojuje, než na to, co je rozděluje.
Herečka poprvé prolomila své mlčení k celé kampani v rozhovoru pro GQ, který byl zveřejněn 4. listopadu. Tehdy na otázku, zda byla reakcí překvapená, odpověděla přímo: „Dělala jsem reklamu na džíny. Reakce byla určitě překvapením, ale já džíny miluji. Nosím jen džíny. Jsem doslova každý den v životě v džínách a tričku,“ odpověděla. Navzdory kontroverzi kolem kampaně, džíny, které Sweeney propagovala, zaznamenaly velký prodej. Některé kousky se dokonce vyprodaly. Týdny po spuštění kampaně, 23. července, značka American Eagle uvedla, že zaznamenala rekordní čísla s dvouciferným nárůstem prodeje dámského a pánského denimu. Bunda Sydney Jacket, kterou měla herečka v reklamě, se vyprodala za jeden den. Džíny Sydney Jean, což byl model Dreamy Drape s tím, že 100 % výtěžku šlo na charitativní organizaci Crisis Text Line, se prodaly během jednoho týdne.
Sweeney je momentálně zaneprázdněná propagací svého připravovaného filmu Pokojská (The Housemaid), který režíroval Paul Feig. Film je adaptací bestselleru Freidy McFadden z roku 2022. Herečka uvedla, že k jejím nejoblíbenějším vzpomínkám z natáčení patří navazování pouta s hereckou kolegyní Amandou Seyfried. Zvláštní je pro ni vzpomínka na to, jak jí Amanda uháčkovala tašku, která je nyní její nejoblíbenější. Seyfried na natáčení neustále háčkovala a vyrobila si i své vlastní roztomilé tašky. Když natáčení skončilo, jednu uháčkovala i pro Sweeney. Herečka dodala, že se navzájem posilovaly tím, že „se jedna za druhou postavily“ a „každá dávala 100 % výkonu“. Řekla také, že obě herečky vždy dodávaly pozitivní energii celému obsazení i štábu. Dodala, že nejdůležitější bylo, že si to užívaly.
Sweeney doufá, že diváci, kteří film uvidí v kinech, odejdou „naprosto šokovaní“. Přeje si, aby se pro další zážitek vraceli s přáteli. V dalším rozhovoru pro People herečka prozradila, že její typický den volna obvykle zahrnuje nějaké venkovní dobrodružství, ať už je to seskok padákem, vodní lyžování, nebo horolezectví. Snaží se také věnovat cvičení a skončit den mazlením se psem. Mezi její oblíbené sváteční tradice patří to, že si celá rodina vezme stejné pyžama a postaví se do pyramidy, aby se společně vyfotili. Na Nový rok by se ráda soustředila na to, aby záměrně ukazovala lidem, kým je a co chce, protože to podle ní mnoho lidí může chápat špatně.
Herečka Sydney Sweeney se v exkluzivním rozhovoru pro magazín People vyjádřila ke své velmi diskutované reklamní kampani pro značku American Eagle. Podle jejích slov jí mnoho lidí „přiřadilo motivy a nálepky, které prostě nejsou pravdivé“.
Legendární režisér Quentin Tarantino, tvůrce ikonických snímků jako Gauneři a Pulp Fiction, se rozpovídal o hercích v Hollywoodu, které nemá v oblibě. Jednoho z nich označil za „slabou omáčku“ a jeho výkon v oscarovém filmu nazval „obrovskou chybou“. Tarantino se svěřoval se svými názory scénáristovi a spisovateli Bretu Eastonovi Ellisovi při rozhovoru o svém žebříčku deseti nejlepších filmů 21. století.
Zdá se, že každý krok herečky Sydney Sweeney je pod drobnohledem veřejnosti, která se snaží zjistit, jaké jsou její politické názory. Tato intenzivní kontrola začala poté, co letos v létě Sweeney hrála v kontroverzní reklamě pro American Eagle. Někteří diváci si totiž reklamu vyložili jako propagaci eugeniky a nadvlády bílé rasy. Od té doby se její rozhovory pro média stávají virálními, jelikož se diváci pokouší číst mezi řádky, a dokonce i výběr jejího oblečení je zkoumán v naději, že odhalí důkazy o jejím vnitřním přesvědčení.
Vévodkyně ze Sussexu, Meghan Markle, se spojila se svým otcem, Thomasem Marklem, který bojuje o život poté, co mu musela být amputována noha. Markle byl na začátku tohoto týdne převezen do nemocnice, kde mu z důvodu krevní sraženiny, kvůli níž mu zčernala noha, musela být provedena život zachraňující operace.
Britský král Karel III. se připravuje na svůj v pořadí již čtvrtý vánoční projev, který se stal téměř stoletou tradicí na Boží hod v 15:00. Podle královských expertů není tato úloha nikdy lehká a očekává se, že projev bude obsahovat upřímnou a dojemnou výzvu k národu a Společenství. Královský komentátor Richard Palmer se domnívá, že král se dotkne mnoha zásadních témat, která hýbala uplynulým rokem.
Druhý prosincový týden přinese do Česka výrazné oteplení, kdy denní maxima na několik dní překročí deset stupňů nad nulou. Vyplývá to z aktuální předpovědi Českého hydrometeorologického ústavu (ČHMÚ).
Jako maminka má Agáta Hanychová největší trápení s nejmladší dcerou Rozárkou. Dlouho totiž vedla spory ohledně rozdělení péče o holčičku s jejím otcem Jaromírem Soukupem. Nyní se ale odehrálo úplně jiné drama. Rozárka totiž musela k lékaři.
Německý parlament schválil zavedení dobrovolné vojenské služby ve snaze posílit národní bezpečnost v reakci na ruskou agresi proti Ukrajině. Podle BBC jde o zásadní změnu v přístupu Berlína k armádě, která by se podle kancléře Friedricha Merze měla stát nejsilnějším konvenčním vojskem v Evropě.
Česko v pátek večer zasáhla smutná zpráva. Ve věku 55 let zemřel populární moderátor Patrik Hezucký, jehož proslavily roky úspěšného vysílání ranní show na Evropě 2, na kterém se podílel s kolegou Leošem Marešem. Hezucký strávil poslední dny v benešovské nemocnici, kde bojoval s blíže nespecifikovanou vážnou nemocí.
V uplynulém měsíci se vzpomínalo na Helenu Zeťovou, od jejíž nečekané a tragické smrti uplyne v prosinci rok. Na 7. listopadu totiž připadaly její nedožité 45. narozeniny. I při této příležitosti došlo k úpravě pietního místa.
Nepříjemná atmosféra v posledních dnech zavládla kolem porodnice v Litoměřicích, kde došlo k úmrtí dvou novorozenců. Další dvě děti se podařilo resuscitovat. Případem se začala zabývat policie.
Dosud o zdravotním stavu Patrika Hezuckého mluvili zejména jeho kamarádi a kolegové, například Leoš Mareš či Miloš Pokorný. Až ve čtvrtek se rozhodla promluvit i moderátorova manželka Nikola, která prozradila, jak na tom její muž je.